Oldalak

2011. szeptember 2., péntek

A szerelem igaz

A szeretet erős, a szerelem igaz,
S Te oly messze vagy, ez nem túl jó vigasz.
Várok Rád vágyakozón, szerelmesen,
Amíg eljön az idő, hogy szerethess Kedvesem.

A hold minden este rám ragyog,
Te szeretsz és én, oly boldog vagyok.
Nevedet égre írják a csillagok,
S én úgy érzem esténként, én is ott vagyok.

Hiányzik csókod, s forró ölelésed,
Hiányzik tested, lelked, s a közelséged.
Üres az életem nélküled Kedvesem,
Folyton Rád gondolok, helyemet nem lelem.

A szívem hevesen dobog, szeretnélek látni,
Messze vagy Kedvesem, de tudok még várni.
Szomorú az élet, oly messze vagy tőlem,
De szerelmünk oly erős, azt kibírja, remélem.

Jöttél az életembe, oly váratlanul,
S én nem gondoltam azt, hogy így alakul.
A meleg szem, a nevetés, s ahogy beszélsz,
Levett lábamról, s ez oly mesés.

Szeretlek Kedvesem örökön-örökké,
Szerelmem el nem múlik soha többé.
Egyetlen Szerelmem csak arra kérlek,
Hogy szerelmünk őrizd meg, amíg élek.

Tobai Rózsa 2011.05.11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése