Oldalak

2011. augusztus 24., szerda

Nem tudok parancsolni

Nem tudok parancsolni szerelmes szívemnek,
Mert minden percben csak Téged kereslek.
Igaz nem lett volna szabad, rabodul estem,
Pedig hidd el, ezt az érzés nem kerestem.

Szívembe költözött egy gyönyörű érzés,
Az agyamba pedig a sok furcsa kérdés.
Csak rád gondolok reggel, délben, este,
Szívem ezt az érzést már régen kereste?

Csodálkozva nézek és a választ nem lelem,
Lehet, hogy megérintett a nagy szerelem?
Kereslek téged a nap minden szakában,
Várlak, hogy hozzám bújj az éjszakában.

Szádon e gyönyörű szó: Szeretlek!
Ennél több sem kell, szerelmes szívemnek.
Verejtéktől izzó testem a hideg rázza,
Izgatott, de oly boldog szívem a tiedet várja.

A szívemet odaadnám, szívedért cserébe,
Elfogadnád tőlem a szerelmemet érte?
Dobogó szívemnek szenvedély a lángja,
Vigyázz rá kérlek hisz ennek nincsen párja.

Szerelmes vagyok és rajongok érted,
Remélem szerelmem, hogy ezt megérted!
Teljesen oda vagyok érted, s meghalok utánad,
Hogyha nem láthatlak megöl a búbánat.

Könnycseppel áztatott rózsaszín papírra,
Írom neked soraimat, össze-vissza.
Kisírt szemeim, hidd el nem hazugság,
De nem adom fel, kibírom még tovább.

Tobai Rózsa 2011.04.29.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése